T0 y0U~

got a lot of things want to say...
but i dunno want to say which one first...

today,the grandmother story repeat again...

i'm so tired to listen the stories d la...

can you please stop talking it?...

---------------------------------------

一厢情愿、

老毛病又来了啦...

他才找你聊天罢了嘛、你想到哪里去了啦...

你想太多了...

我讨厌这样、但我也很庆幸这样、

因为...

你终于恢复到像那样了、

你终于恢复了你以前的38~

以及...

以前的白痴...

但是...

他只把你当朋友罢了啦...

不要想太多噜...

免得...

又受伤我可不知道哦...

我帮不了你噜~

以平常心对待就好、

不要抱那么大的期望...

因为期望大、失望也就变大噜~

physics or chemistry 也有学到咯~

the higher the 期望,the higher the 失望~

xD

我发明的~ =P

所以,...

切记、

你和他只是朋友哦...

他对你没意思的啦~

清醒丫~~~~~~~

>O<

No comments:

Post a Comment